Och så en utan bilder..

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hade ett förhållande!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- jag var så stenpackad när jag lade dem att jag inte ens kommer ihåg vad det var haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hm nope
4. Dog någon som stod dig nära?
- Bäbben
5. Vilka länder besökte du?
- hahaha Åland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- Mera festivaler!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 11/4
8. Vad var din största framgång 2010?
- ändrade min sociala sida och syn på människor totalt
9. Största misstaget? - att bara tänkt, och inte sagt något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - är sällan sjuk, men när jag väl blir det... KABOOM. Öroninflammation.
11. Bästa köpet? - En häst. Nä har typ bara köpt alkohol.
12. Vad spenderade du mest pengar på? -
Alkohol, snus och festivaler
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? -  Massor av saker, får inte plats med alla!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- Tusen bitar, och all The Voice skit jag måste lyssna på hela dagarna
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både och faktiskt. Men mest glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Tagit mer bilder!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- bara tänkt och inte sagt något
18. Hur tillbringar du julen?
-  I år var vi hos morbror och småkusinerna!
19. Blev du kär i år?
- ja jösses
20. Favoritprogram på TV
- kollar bara på TV för att döda tid.
21. Bästa boken du läste i år? - har varit riktigt dålig på att läsa i år..
22. Största musikaliska upptäckten? - uh, ingenting. Jag är en konservativ rockare som lyssnar på samma musik livet ut
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? -
Jag fick pengar. Och shopping med mamsen
25. Något du önskade dig men inte fick?
- SRF-biljett, en häst, en kamera, en dator osvosvosvosv
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- det var en veckodag, Lisa och Dåler kom och käkade middag här och gav mig en rosa vibrator med en fjäril.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?-
Det kan man ju aldrig vara säker på
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?- Spännande
29. Vad fick dig att må bra? - Alla underbara människor
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - En ung Sebastian Bach........dör här typ

31. Vem saknade du?
- Amanda och Fredric
32. Den de bästa nya personenrna du träffade? - Eskilstunatjejerna, Jämmy och CO OSVOSVOSV ALLIHOPA OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0