ögonbryn


Dagen-eftermat är ju så jävla gott. Dock är det så gott att man äter för mycket.
Spyan har legat i halsgropen på mig hela dagen.
Jag har neutraliserat den med snus och citronsaft. Det funkade ju sisådär.

Men! Lystring.
Jag skulle vilja varna mina 2 miljoner läsare för sockervatten. Alltså, i hårstylande bruk.
Jag kände att man måste ju testa, hårspray är dyrt.
Don't do it!
Sockervadd säger jag bara. Och det var efter att jag tvättade ur det. (hänvisar till bilderna i inlägget under)
Men jag lyckades rädda mitt stackars hår. Genom att sitta i i två timmar framför Simpsons med Fructis Nutra Repair inpackning smetat i håret. Det däremot är guld värt.

Puss hej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0