En nykter helg

HEJ.

Min helg har varit mysig. Bara filmmys och coca-cola.
Joni kom och gav mig sovsällskap i vinterkylan i fredags. Det var fint, trots att han inte är så gosig så värmer det ändå att ha någon bredvid sig. Det är tur att jag har honom, fina Joni.
Något som värmde ännu mer var vårat Pochahontasmaraton! Ja, eller. Det finns ju bara två filmer, och vi somnade efter halva tvåan. mäh

Och i lördags kom Dåler över också. Vi gick ut i kylan en sväng, käkade pizza och kollade klart på Pochahontas II.
Sen lekte vi "jag har aldrig" fast utan alkohol. Vi fick göra det till en tävling istället, den som behövde kissa först förlorade haha. Dåler har bajsat i havet, fick vi reda på. hahaha
Vi spelade sms-roulette också! Så om någon fick ett underligt sms från mig så vet ni varför nu.


Joni hjälper mig att posa haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0