Jag hatar att inte ha en kamera.

För om jag hade det så skulle jag bjuda på en massa bilder från igår, på ALICE COOPER, MÖTLEY CRÜE OCH IRON MAIDEN.


Sonisphere vare va. Ösregn från början till slut, om man lägger till 55 000 besökare så får man gyttja. Massor av gyttja. Så när jag har skrivit klart detta så ska jag gå och tvätta mina stackars tygskor som det inte går att avgöra vilken deras ursprungliga färg är.
Min hela matranson igår var en halv twix, för mitt bankomatkort var tydligen "ogiltigt". Men det stoppade mig inte, det var bara att rocka på.
Lisa blev borttappad innan Cooper började spela, och jag hittade henne aldrig mer. Anton och jag spenderade kvällen dyblöta, mobillösa och headbangande.

Alice gav mig ett leende på läpparna, Mötley gav mig en tår i ögat och Maiden blew me away.
Det blir svårt att toppa det här. Det skulle typ vara om Guns återförenades eller om Freddie Mercury återuppstod.

5/5 beers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0