7½ timmars lektion

Min tidigaste och längsta dag är onsdagar. Vi börjar 08.40 och slutar 16.05, och hela dagen är det frisör som gäller. 
Idag har vi klippt in ettornas permanent-dockor (igen) och repeterat uppsättningar. Så jag har gjort min första uppsättning sen tidigt i våras! Den blev sisådär...
Det kändes lite pinsamt att jag har tävlat i SM i uppsättning men inte ens kunde göra en schysst svinrygg...



Mobilbilder is the shit, not. Jag har inte hört ett knyst om när min kamera kommer att bli lagad/utbytt. Jag hoppas att det blir snart i alla fall. Mobilen blev dödsförklarad för ett par dagar sedan däremot, och jag fick också reda på att försäkringen redan var förbrukad så jag kommer inte att få ut en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0