Wednesday

Oh boy what a fffakking day.
Vaknade 05.45 av att jag drömde om att jag failade på nationella i engelska, som jag skulle göra ett par timmar senare.
Guess whaaaat, min dröm slog in. Jävla idioter som satt bakom mig och skrek, skrattade och bankade i bänkarna hela jävla tiden. Min uppsats som skulle vara på minst sex sidor blev knappt ett A4. 
Jag vill bara tacka grabbarna i bak som inte kunde sitta still den sista kvarten av provtiden och hålla tillbaks sitt hormonflöde av testosteron för att de just sabbade mitt betyg.
Tack, tack som FAN.

Nu ska jag i alla fall sätta på Skid Row och städa lite i min håla. Finns inga sura miner som Sebastian Bach's röst inte kan crack-a upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0