Vårkänslor#2

Jag begav mig ut i solskenet och vädrade mig lite efter en vinter i dvala. Första dagen som jag går utanför dörren utan att bara vara på väg någonstans sen i somras.


Izzy var med mig åååh luktadeeh på blommornaah...

Jag hittade en kratta, och frigjorde lite energi genom att blotta vår blomstrande och sprudlande gräsmatta. Fast efter ett tag så gjorde sig den usla konditionen sig påmind och jag gick in.

Och eftersom att jag vart så duktig så tyckte jag att jag förtjänade en liten break. Bakade kladdkaka, och den blev sådär..AWSUM. typ
Och jag gjorde lasagne för första gången i mitt liv. Har ni någonsin gjort lasagne?
Det är JOBBIGT. Aldrig mer. Men gott som fan blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0