Tyra gnuggar geniknölarna

Forskare säger att om (jag kommer inte ihåg exakta siffran men vi säger) 100 år, så kommer människan att vara kortare, tjockare och ha mycket sämre syn. Alla kommer att ha glasögon. Det är dels för att vi har lampor på kvällarna så att våra ögon inte hinner "vila" och alla gatur är belysta, men främst är det för att nästan varenda människa spenderar en stor del av dagen stirrandes i mobiler, datorer och TV. Och teknologin kommer ju bara att utvecklas så att allt mer saker blir elektroniska och har en stor ljus skärm som vi kommer att stirra in i och sakta men säkert slita sönder våra ögon.

MEN!

Jag har ju förfan hittat lösningen! Solbrillor?!
Jag har precis räddat en del av mänskligheten (typ de fyra miljonerna som läser min blogg) och saktat ner evolutionen med typ 0.0000000000000000000000000000000000000000000000001%!

Jag ska bli president.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0