Tråkigt.

Har du någonsin...
Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
Mina två första pojkvänner var typ mina bästa kompisar innan, båda två var dock innan jag fyllt sex år.

Blivit arresterad? Berätta lite.

Ja, snatteri. Som tur var var jag fjorton och därmed inte straffmyndig.

 

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite.
Aldrig.

 

Haft ett one night stand? Berätta lite.
Ja, vad finns det att säga?

 

Busringt till någon, vem och varför?
Hur många som helst, Lisa och jag tycker att det är ganska roligt.



Senaste...

Filmen du såg, var den bra?
Yes man, nja. 

Person du pratade med, om vad?
Vette fan, alla om ingenting.


Inköpet?
Snus.

Kyssen? Berätta lite.

I helgen, pojkvännen, det var awesome.

 

Gången du grät, av vilken anledning?
Förra veckan, döden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0