Omenom

Stapplade precis in genom dörren i mina klackar. Känns kul att åka hem vid samma tid som resten av världen är på väg ut igen. Igår var vi i Gubbängen och firade Michas födelsedag, tre veckor sent. Det var awsum, och jag drack ett par liter för mycket. Det går ju såklart inte att sova med 60 promille i blodet, så det blev till att köra ner fingrarna och spy tomater i diskhon, för att sedan krypa ner i en iskall 90-säng tillsammans med Lisa och somna som ett litet barn med ett leende på läpparna. Ska tjoffa in lite bilder från igår snart, så fort jag fått tag på mitt minneskort som sitter i Dålers kamera.

Jag köpte schlagerchips. Bara för att påsen var fin, men de var jävligt goda också. Allt dagen-efterkäk smakar underbart.
Duscha snart nu, och sen får vi se om jag och Dåler drar iväg och firar Mici som fyller arton. Wihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0