Kära dagbok.

Helgen har jag spenderat på Öland med min bebis. Pallante skriva då liksom.
Sextimmars-sexhundrakronors bussresor är inte asnajs, men det är alltid lika skönt när man är framme. Vare sig man kommer dit eller hem.

När bussen rullade in på cityterminalen så tänkte jag, medans jag beskådade sommar(lolsommartyp)natten över små neonskyltar och höghus, "ååh, kära stockholm. Jag älskar dig. Jag skall aldrig mer lämna dig <333"
Men sedan när jag inom en sträcka på ca 50 meter blivit visslad på av tre olika snubbar som pussar efter mig och säger saker som "eey sexi" "fina flickhaaan var skadoo.." osvosv och blivit stött på av en gammal arabgubbe från england så är jag inte lika glad över att jag är tillbaka och blickar uppåt mot tidtabellen för att se när nästa buss går här i från, typ.

Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0