Hesten.

Idag var det lite osäkert om vi hade engelska, om vi hade det så började vi kvart i tolv och om vi inte hade det så började vi klockan tre. Och det visade sig att vi inte hade engelska. Jag var i stan kvart i tolv och mötte Dåler, och hade ingen lust att gå till skolan och sitta där i tre timmar, så jag åkte tidigt till stallet istället.
Det var väldigt mysmysmysigt och soligt, så jag red ute för första gången i år.

Sedan så fick jag ta en promenad hem, och som tur var så hade jag inte mina dunderklackar på mig just idag. Och när jag är ungefär hundra meter från mitt hus så rullar mammas bil in på tomten. Hon som sade att hon absolut inte hade tid att hämta mig och att tiden inte passade. *mummel...mutter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0