små negrer i sanden

fiina lördagen

Okej, vi sitter och försöker få i oss champagne, som smakade skit, då en snubbe kommer fram och ber oss om dricka och cigg, han byter ett par klunkar av vårt mousserande vin mot om nomnom god vodka och då ser plötsligt inte kvällen så mörk och tråkig ut som innan. Vi möter upp Sebi, Sara och Linnea, som är dumma och köpter en halv sjuttis för 250 spänn (som jag nallade av moahahah). Håhåjaja.
 Sara spyr för hon kan inte snusa. Jag fick bevisa att jag kunde snusa.
Massor av grabbar kommer från alla håll, alla är skittrevliga.
Caro score-ar och jag träffade koolaste grabben i stan asså.


ofta

"Can I touch Steves head??"



Koolaste grabben, uh jag och Linnea

De har fäst blicken vid något intressant I c..


Min lördag alltså, kortfattad. Sen hände det ju saker som involverade baseball-trän och godis-krig.
Men nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0