Onsdag

Den här dagen var en toppen dag.. typ.
 Skolan är riktigt soft, jag hade min första praktiska frisörlektion och det var asa-najjs.
Efter skolan så frågade Isabelle mig om jag inte kunde följa med henne ut med katterna, för det är så tråkigt att gå ut själv med dem. En liten promenix bara liksom. No probs.

Nio timmar senare satt jag på tåget hem.
 Efter att vi gått ut med katterna så hamnade vi på något sätt i sängen, lyssnandes på dansband och schlager, skrattandes, med cigg i hand och katterna här och där.
Sen blev vi hungriga. Och eftersom Tyra är fattig så blidde det inte till att gå ut och käka.
Ni vet ju hur tonåringar är? Där de hålller till blir det lätt stökigt.

Såå, jag har hjälpt Isabelle att diska och skura hennes spis, och during this time inhalerat typ tio liter fönsterputs (det täcker tydligen odörer bra). Feelz goood.

Mat lagade vi iallafall, om nom nom, och för första gånen på 239892 år så sprang jag till tåget.

Lite bilder.

Mina första! (Isabelle där bakom)

In action

Och trevligt sällskap har man också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0