Måndag

Idag hade vi våran andra praktiska frisörlektion, och vi fick äntligen klippa nu! Skitkul är det verkligen, skolan är för första gången, någonsin, riktigt kul och jag har inget emot att gå dit! Jag borde ha börjat gymnasiet för länge sedan...

Jag och Betty, min egna, nyklippta docka!

Jag och Isabelle

Mina fina saxar som vi fick idag!


Åh jusste. Jag undrar starkt om jag håller på att få en blodpropp, (pillz+smokes=ökad risk för blodpropp), för helt plötsligt i slutet av lektionen så förlorar jag både hörsel och syn, börjar kallsvettas och skaka, och vänder mig sedan och spyr i handen. Sen reser jag mig och går till handfatet, torkar munnen och säger "äh det gick bra, fortsätt prata ni" till klassen.
 
Lite gulligt var det sen iallafall, på tåget hem så ringer min frisörlärare till min mobil och frågar hur jag mår och säger "gumman" och "kramkram".

Jag tycker om skolan.

Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Gillar du The City & The Hills Kika då in i min blogg..=)

2009-09-08 @ 02:43:29
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0