Jag måste börja ta kort på helgerna

Jaa tyvärr så blir detta en bildös recension av den gångna helgen..
Men det gör inte så mycket, för det var en fin helg :)

I fredags så var planerna att jag och Isabelle skulle dra in till tanto där Lisa and tha gang var, men det sket vi i.

Isabelle - Men.. om vi städar så kan vi köra på chillkrök här annars?

Och vi städade. Eller, jag städade. Isabelle städade lite.
Sen så rullade det in lite folk, mycket mindre än vad vi trodde skulle kommit, men precis lagom för att alla skulle få plats i soffan.

Sen söp vi. Eller, jag söp. Isabelle söp lite.

Lisa ringer och jag möter upp henne, vi fyllekäkar på Börjer King på Odenplan och kassörskan tog inte betalt för min mat. Tror ni jag var glad eller?
Tunnelbane-föraren tutade på oss, fem meter framför oss. Det gjorde jätteont.
När vi kommer tillbaks till Isabelle så har lampan gått sönder så det är helt kolsvart. Då passade vi på att mysa i soffan.

Jag fick officiell tillåtelse av Isabelle att ha sex i hennes soffa.

Lisa och jag tar nattbussen från St.Eriksplan, och dimper ner i Lisas säng prick klockan fem.

I lördags vaknade jag och Lisa halv ett och magen skriker efter pizza och cola. Efter pizzan så skriker lungorna efter tjära och hjärnan efter nikotin, så vi mötte upp Dåler för att köpa passande ting som göder dessa behov.

Duscha, ändra status på fejjan och dra iväg till Lisa igen.

"Chillkrök" på balkongen. Mickis, Ida och whatshernamemedbramusiksmak joinade och myste under filtarna med oss.

Det var nog allt. Snart ska jag till Lisa igen. Söndagskvällen är filmkväll.


Okej, en bild lyckades jag ta.



Kommentarer
Postat av: Lisa

ser lite ut som blod.

2009-09-21 @ 13:47:59
URL: http://metallisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0