orka rubrik

Ditt namn? Tyra
Födelseår? 1993
Är du hungrig?
Vart befinner du dig just nu? i min säng
Vart bor du? i väsby
Är du bra på? jag kan allt om jag vill :)
Är du kåt? njae
Din mobiltelefon? sony eriksson w508
Låt just nu? I just want you - Ozzy
Är du sexig? jag duger
Antal timmar sömn inatt? uhm, 7 och ½
Vem är snyggast? Helena Bonham Carter och Willy Wonka
Vem vet mest om dig? liza, dåler
Vem vet du mest om? liza. dåler
Vad vill du ha just nu? allt som jag inte har
Ditt mål i livet? uh, dricka massor av cola utan att få hål i tänderna
Rädd för? mörkret
Vilka cigg gillar du mest? black devil choklad
Röker du? alldeles för mycket
Duschar du dagligen? mmyes
Den starkaste du vet? det är väl jag det
Vill du gå högskola? vidareutbildning för makeup-artist kanske
Vill du gifta dig? mja
Är du en hälsogeek? en misslyckad sådan, hoho
Kommer du överens med dina föräldrar? nej
Tatueringar du har? vänta ba
Piercingar du har? kan någon ba langa septum åt mig?
har du haft sex offentligt? ja
Din perfekta Pizza? men vitlökssååååååås
Gillar du när det åskar? JA
Senaste du kramat? basen
Senast hånglat med? basen
Sov du ensam inatt? nej :) men lisa
Vem sov du hos senast? liiiiisaaaa
Vem sov hos dig senast? lisa där med
Varit på dejt den senaste månaden?

Sover du tungt?
jag vaknar när jag behöver vakna
Drömmer du mardrömmar? väldigt sällan
Vad ser du om du tittar till höger? resten av mitt rum
Vad ska du göra härnäst? sova förmodligen.. eller fylla i ett till sånt här test
Humör just nu? jag är trött som ett svin
Sommarplaner?
sommaren är över..
Hur många kuddar sover du med? åtta stycken atm
Morgon eller nattmänniska? natt
Snarkar du? haha åååh ja
Vad väntar dig om 10 år? jag kommer förhoppningsvis vara morsa
Vad luktar du nu? ingen aning
När fick du senast en present? kommer fan inte ihåg
Vill du ha barn? ja
Hur ofta loggar du in på helgon? det har jag aldrig gjort
Längtar du till din nästa födelsedag? en månad kvar!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja faktiskt
Hårfrisör? jag själv!
Tycker du om fester? ja fan
Vad har du för planer till helgen? helgen är precis slut..
Gillar du dokumentärer? om det är om dinosaurier eller rockstjärnor så ja
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? det är bra nu
Cigaretter då? det är bra nu
Är du sugen på något nu? sex
Vem får en puss? alla får pussar
Sprit, cider, vin eller öl? SPRIT
Vem såg dig senast naken? Alistair
Tycker du om din pappa? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0