10.19

Ja nu är det tidig fredag morgon, vädret suger och min mage kurrar.
Igår så hade Isabelle och jag Tönt-kväll med disneyfilmer och nintendo 64. Det var roligtroligt. :)

Jag råkade dock somna mycket tidigare än henne, och jag fick reda på att jag pratar i sömnen.

Jag: - Du måste sluta knarka..

Isabelle: - Men jag knarkar inte?

Jag: - Men inte du förfan! Min jävla mobiljävel..

Jag snackade alltså om att min mobil knarkade.

...

.....

However, så vaknade jag nu av att Jojje jamade som en tok, och sedan av alarmet som Isabelle hade satt på en timme för tidigt... Isabelle sover fortfarande, hon har tagit allt täcke och det ligger en katt på min kudde. Jag vet inte om jag vågar väcka henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0