Sitter och jäser i åtsittande tights

Haha, magen är full av makaroner. Även fast man inte får i sig hur mycket mat som helst så tvingar jag ner en stor frukost/lunch eftersom jag inte äter i skolan och slutar inte förens klockan fem.
Då behöver man extra tid på sig på morgonen att sitta och jäsa så att man inte spyr. Höhö.

Jag ska åka om ungefär en halvtimme, till Isabelle först såklart, så jag måste lägga klart mitt spackel och göra någonting häftigt med håret. Mitt hår är så tråkigt. Jag ville att det skulle växa långt, men det är bara kort och rakt med en failad svart lugg och urtvättad grön färg. I veckan ska jag försöka få tid att bleka det, men vi får se hur det blir.

Idag har jag två timmar matte, och två timmar engelska. Wiho. Typ. not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0