Seriöst, jag är fan glad att jag inte har 1309423094 besökare på min blogg.

Det stiger ju folk åt huvudet. Bara för att folk läser ens blogg så tillhör man Sveriges kändiselit och har rätt att säga precis vad man vill. Självklart att man ska stå för vad man tycker, men vissa grejer som blondie-bloggarna säger är ju fucktttt upppp. "Men jag lockar håret och tar rött läppstift så är jag plötsligt inte lika dum längre".

Idjut.

Och Dessie och Kissies bloggar är helt jävla identiska, man behöver ju bara läsa en av dem så har man läst bådas.
Fedt tråkigt man. Varför kan inte några koola bloggar reklamas så man får något vettigt att läsa?

"Jag väger 40 kg så jag dricker bara latte, annars blir jag fet", "Jag är fjorton år och ska förstora läpparna", JAG kom på det, alla andra som har den här vita t-shirten från Gina härmar mig, JAG gjorde coca cola känt och alla som dricker det härmar mig"

Kan inte någon tipsa om vettiga bloggar? Jag vet en, eller två, än så länge och det är inte fet-tjockt med uppdatering på dem. Men inga jävla modebloggar. Det är typ steget värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till hundra

2009-10-04 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0