"Ooooooh värsta sexii blondie assåååe"

Hörni, åk aldrig ALDRIG tunnelbana under dessa omständigheter:

- Klockan är halv tre på morgonen och det är fredag (eller tekniskt sett lördag då...)
- Du är full
- Du är ensam
- Och SPECIELLT om du är blondin och har röda läppar

Dessa punkter håller alltså ihop. Klart att du får åka tunnelbana om du är blond liksom.

Jag åkte tunnelbana inatt under alla dessa omständigheter, och det var inte roligt. Visst, jag fick sällskap under en del av resan, men jag fick också en del händer lite varstans på mig.
Tur att jag var packad, för annars skulle jag nog blivit skärrad för livet.

Hursomhelst, så var jag påväg till Älvsjö när detta hände. Och nu är jag hemma där i från.
Och jag lever och frodas.
Snart ska jag käka, för det har jag inte gjort på hela dagen, sedan är det duschen som gäller. Sen är det off to meet Lisa och sedan party hos Isabelle. Det blir ett par stopp på vägen dit, så det blir en sen kväll.

Vi hörs imorgon om jag överlever natten! Pusshäy

Kommentarer
Postat av: Anonym

cheeseburgare... drool

2009-11-06 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0