Nu tycker jag att någon kan ställa sig på en stol och vrida fram klockan typ.. en timme så att jag får gå hem

Uh tja.
Jag sitter i skolan nu och har engelska, och det suger. Vi har fått ett papper med en massa uppgifter att välja emellan, och jag har valt "Write a short story about a person in a picture". Men för att få MVG så måste man skriva mer än två A4, och det är jobbigt. Speciellt när blodsockret är lågt och man inte alls har något kreativt tänkande som är villigt att producera en awesome story som ska ge mig detta MVG. Bajs.

Efter skolan har jag iallafall bestämt att jag ska åka till Coop och köpa blekningsmedel, chips och coca-cola. Och ni kan ju gissa vad jag ska ha alla dessa saker till, heh.
Det känns naiz att ha massa cash så att jag faktiskt kan köpa saker. Man blir nästan maktgalen.

Min blogg börjar bli tom på bilder, så här är en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0