Nä, jag skiter i att cencurera någonting.

Sweeney Tyra | säger:
Det handlar inte bara om någonting som du har sagt när vi bråkade, det var bara droppen som rann över.
Jag vill verkligen inte skriva en lång jävla text om hur jag känner och hur allt ligger till, så jag ska försöka att formulera mig så kort som möljigt..<
oj nu skickade jag visst för tidigt
och jag kommer vara brutalt ärlig
Du har en sån jävla ingrodd kvinnosyn och tänker inte det minsta lilla innan du säger något, det är så många gånger som jag bara velat smälla till dig när du har sagt at jag är dum och inte fattar vissa grejer osv. Och du snackar dessutom en massa skit om mina kompisar, att sebbe är bög och att lisa är någon jävla risplockare, du kan skämta om sånt med dina kompisar men jag tål fan inte sånt
du är ingentig av det jag söker hos en kille, och du har förbrukat dina chanser om att behålla mig som vän. Du kan tycka att jag "inte tål skämt" och "tar så jävla illa upp av ingenting", men det är faktiskt du som inte vet hur man snackar med en tjej.
När vi har varit med varandra så har det varit roligt, men jag har aldrig gillat dig på det sättet, och det är faktiskt sant.
Och du vet mycket väl att man inte ska skiljas åt som ovänner, speciellt inte med mig, jag förlåter inte folk. Det spelar ingen roll vad det handlar om.
Och det att du frågar om vi ska avbryta kontakten? det är som om ett gift par skulle gräla över disken och sedan skilja sig, du måste ge saker och ting sin tid.
Gången som ja grät hos dig och sade att jag inte ville ha dig som pojkvän för att jag inte vågade släppa in någon i mitt liv har jag tänkt på i efterhand. Och jag kom faktiskt fram till att så var det inte alls. Jag ville inte ha dig som pojkvän för att jag gillade inte dig på det sättet (plus ovanstående fakta). Jag antar att jag bara blev helt överumplad av ditt tjat om att jag var din flickvän
vilket jag i-n-t-e var
Nu blev det en jävla lång text ändå

Alistair säger:
:)
jag ska försöka att inte vara ett svin  när jag säger det
men jag har aldrig varit kär i dig
aldrig gillat dig "på de sättet"
heller
om min ingrodda kvinnosyn?
lämnar jag inga kommenterar ^^
att jag itne tänker mig för innan jag säger nånting
vet jag
att jag har sagt elaka saker emot dina två ovannämnda vänner
kan jag icke kommentera
^^

Sweeney Tyra | säger:
jag skrev inte texten för att du skulle kunna kommentera

Alistair säger:
jag misstänker att de är sammankopplat med att carro tog bort mig från facebook?

Sweeney Tyra | säger:
jag sade åt henne att göra det

Alistair säger:
aha
hahahahaha
xD

Sweeney Tyra | säger:
och om jag nu får kommentera något

Alistair säger:
sen itnressant att du spelade att det var nånting
när du grät
det trodde jag icke om dig
kör hårt

Sweeney Tyra | säger:
om du nu aldrig gillade mig "på det sättet" varför tjatade du då om att du ville att jag skulle bli din flickvän, varför sade du då "jag vet inte om jag älskar dig, än", och varför frågade du om vi skulle ändra till att vi hade ett förhållande med varandra på facebook?

Alistair säger:
därför att jag trodde att vi skulle växa in oss
i ett förhållande
lr hur jag ska säga
men med din syn
som du framförde nu
så ser jag att det aldrig skulle ha hänt

Sweeney Tyra | säger:
"ok"
kör hårt du med

Alistair säger:
hahaha

Sweeney Tyra | säger:
jag skiter i om du gillade mig eller inte, det är ju bara bra
isåfall

Alistair säger:
true

Sweeney Tyra | säger:
men du behöver inte leka stenkool nu i efterhand och låtsas att du inte bryr dig
" :)"

Alistair säger:
hahaha, men du
jag gör itne det

Sweeney Tyra | säger:
"hahahha"

Alistair säger:
":)"
jag vet inte hur jag ska tolka total tystnad
2
du tror ju inte på vad jag säger iaf
så vad spelade det för roll?
":) "

Sweeney Tyra | säger:
men lägg av

Alistair säger:
nu har jag mest bara lättat på sinnet
så jag slipper tänka på dig som ett frågetecken
det var bra att jag fick veta hur du kände

Sweeney Tyra | säger:
vad är det som du har sagt som har lättat på sinnet?

Alistair säger:
"tyckte"
det som du har sagt

jag var mest nyfiken
annars hade jag bara skrivit
HAHAHAHAH
på när du skrev
att sebbe var bög
och lisas risplockare
xD

Sweeney Tyra | säger:
va?
vafan snackar du om

Alistair säger:
och du frågar varför jag tyckte att du var dum? o.O
xD

Sweeney Tyra | säger:
jag frågade inte varför du tyckte det
du undrade varför jag inte pratade med dig, och jag svarade

Alistair säger:
nehe
men jag sa det iaf
och ja
det är bra att jag fick svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0