Happy birthday to me :)

First of all, tack för:

Ozzy-flaggan
Patthållaren
Chokladen/godiset
MASSA MASSA CASH
Spegeln med en lampa på
Ciggen
Blomman
Och smyckena

Ja, en del av familjen kom in och sjöng imorse och gav mig äcklig tårta. Det var ändå ganska trevligt :)
Sen hade Isabelle och jag kafferep på morgonen (Hon konstaterade hela tiden allt vi gjorde och sade att hon var den första som jag gjorde allt med som 16-åring).
I skolan hade vi permanentprov, som gick åt helvete. Jag gör det på onsdag istället, ehehehehe.

Sen efter skolan så hade jag och Isabelle muffin-party (vi åt muffins).
Och efter det så drog jag vidare och mötte Dåler och Lisa, som sedan kom och åt middag hos mig :)

En fin födelsedag varé.

Tack för alla gratulationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0