Godmorgon, godmorgon lalallalala

Den här helgen har vart sjukt seg.
I fredags så var vi hos Lisa, det var jag, Dåler, Melon, Olle, David och Lisa dårå. De lekte lite med sinnet och Caro fick en uppenbarelse om helvetet, och trodde att jag hade en snigel i håret.

Sen så kollade vi på Fredagen den 13e, ingen vidare story, mest ba DIE DIE BLOOD DIE SEX BLOOD MORE SEX.
Men den tåldes alltså att titta på.

Under fredagen så dog också min mobil (som jag nämnde i videoinlägget under), och jag förstår verkligen inte hur det gick till. Den bara bestämde sig för att slockna och inte ge någon respons på sim-kortet.
Oh well, nu har jag brorsans gamla mobil som är en precis likadan som den jag hade innan den som gick sönder nu. Heheh, typ. Mikrofonen är dock spräckt på den, så jag måste alltid ha med mig ett headset nu.

Lördagen var ännu segare. Den slutade med bio med Mamsen.

Och idag är det söndag. Dags att städa rummet, tvätta och åka och handla. Segt segt segt.

Men on the plus side, JAG FYLLER ÅR IMORGON. HAPPY_GURRL-93.
Glöm inte att säga grattis (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0