Fredag mannen

Det är irriterande att jag hittar dosan som man stoppar i kamerabatteriet i, men inte sladden så att jag faktiskt kan ladda kamerafan..
Nu sitter den i datorn iallafall, och jag har ingen aning om om den laddas eller inte. Hoppas.

Oh well, idag börjar jag skolan halv ett, men som vanligt så ska jag till Isabelle en timme tidigare och dricka kaffe.
Köpa mjölk ska jag göra först också.
Haha, det är flera i klassen som har undrat om Isabelle och jag faktiskt bor ihop, för vi sitter alltid och diskuterar vad vi ska äta ikväll, vem som ska städa vad (jag hjälper Isabelle att städa ibland) och typ "men kan inte du ta *whateverthethingis* och ge den till mig sen"?
Hohoho.

Ikväll blire det nog bara mys hemma hos Lisa, om ingenting annat händer :)

Nu har jag 20 minuter på mig att lägga på en massa spackel i fejjan och hitta någonting att skyla min överkropp med.

Pusshäy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0