bläh

Garh

Jag tänker det som precis hela stockholm gör just nu, fyfan vad kallt och sugigt väder...

Igår var det chill på the mountain of beer. Tyvärr så hade jag inget flytande guld, men lyckades ha trevligt ändå. hihi
Dock så var det ju kallt som ett as att sitta på ett berg så alla drog relativt tidigt, Lisa och jag köpte svindyr coca cola (ofta 30 spänn för 1½ liter?????) och satte oss i hennes badkar och festade på salta pinnar och cigg. Sen avslutade vi kvällen med att kolla på Iron man. Jag hade inte direkt höga förväntningar om den, men den var HELT OKEJ ASSÅ. typ


Fest i badkaret.



Ikväll händer det inget roligt som det ser ut just nu. Nu ska jag festa på mitt nyfyllda kylskåp och duscha, sen får vi se vart jag tar vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0