16.40

Ditt namn? Tyra
Födelseår? 1993
Är du hungrig? som ett svin
Vart befinner du dig just nu? i en datorsal
Vart bor du? i väsby
Är du bra på? att slösa min tid
Är du kåt? alltid
Din mobiltelefon? sony eriksson w660i för tillfället
Låt just nu? It can only get better (fastnat på hjärnan)
Är du sexig? ah tja
Antal timmar sömn inatt? nio, jääävlar
Vem är snyggast? Uhm, Willy Wonka, Miryam Säter och Deppan
Vem vet mest om dig? Lisa
Vem vet du mest om? Lisa och Dåler
Vad vill du ha just nu? Snyggt hår
Rädd för? falskhet
Vilka cigg gillar du mest? black devil choklad
Röker du? som ett svin
Duschar du dagligen? myes
Den starkaste du vet? vänne
Vill du gå högskola? frisörhögskola isåfall, men helst inte alls
Vill du gifta dig? mjoa
Är du en hälsogeek? en misslyckad sådan
Kommer du överens med dina föräldrar? med mamma ibland
Tatueringar du har? jag har alla i huvudet
Piercingar du har? 7 i öronen och septum
har du haft sex offentligt? jo
Din perfekta Pizza? en utan en pöl av fett i mitten, och med vitlök <33333
Gillar du när det åskar? JA
Senaste du kramat? bror min tror jag
Senast hånglat med? Basen
Sov du ensam inatt? ya
Vem sov du hos senast? Lisa..? i think
Vem sov hos dig senast? Dåler
Varit på dejt den senaste månaden? dejt?

Sover du tungt?
nä, vaknar skitlätt och snackar i sömnen
Drömmer du mardrömmar? inte ofta
Trivs du med ditt jobb? hade jag ett så skulle jag trivas
Vad ser du om du tittar till höger? en vit vägg, och ett fönster
Vad gör dig glad just nu? jag slutar om 20 minuter!!!!!11!!11!!1!
Vad ska du göra härnäst? åka hem, köpa snask och bleka håret
Humör just nu? trött, hungrig och rastlös
Sommarplaner?
sweden rock
Hur många kuddar sover du med? 8 st
Morgon eller nattmänniska? båda typ
Snarkar du? inte så mycket längre
Vad väntar dig om 10 år? jag kommer förhoppningsvis vara morsa sen ett tag
Vad luktar du nu? min parfym antar jag, med en touch av rök
När fick du senast en present? igår :) födelsedag
Vill du ha barn? ja
Hur ofta loggar du in på helgon? det har jag aldrig gjort
Längtar du till din nästa födelsedag? ja!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? mjao det händer
Hårfrisör? jag själv!
Tycker du om fester? partyy!
Vad har du för planer till helgen? vi får se vad som händer och fötter, chill tror jag
Gillar du dokumentärer? beror på ämnet
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? det är bra nu
Cigaretter då? det är bra nu
Är du sugen på något nu? sex
Vem får en puss? alla får pussar!
Sprit, cider, vin eller öl? SPRIT
Vem såg dig senast naken? Basen
Tycker du om din pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0