Tyra is the fixrrrrrrrrrrr

Jag tog sladden från vårat gamla ps2, och DEN PASSADE till kameraladdaren yes.
Fast det verkar vara något funky med min kamera.. Bilderna blir jättesuddiga. Blä.

However..
Min mage gillar verkligen inte penicillin. Känner mig proppmätt hela tiden fast än att jag inte ätit något annat än mandariner och filmjölk. Och när jag tvingat i mig det, så mår jag jätteilla.
Hm, man kanske kan gå ner ett kilo eller två under den här kuren, eftersom jag knappt äter något, kan inte supa på tio dagar och har tappat röksuget helt. Hälsosam! (Y)

Undrar dock hur det ska gå eftersom farmor har bjudit in oss på middag om typ en timme, och de lagar så nedrans god mat så man måste ju tvinga i sig. Åååhuuuh jag kommer inte må bra sen.

Kommer ni ihåg hur jag ser ut? Jag hade nästan glömt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0