Sunday bloody sunday

Idag skulle jag egentligen ha åkt med Isabelle och kollat på en lägenhet, men såklart så försover både hon och jag oss. Så hon fick åka med Alle istället, hoppas att det går finfint ändå!

Idag har jag bara slappat framför South Park och ätit smörgåsrån, det finns ingenting annat hemma.. Jag tror att vi är väldigt dåliga på att handla i min familj, för varje gång vi handlar så kostar det hur mycket som helst och vi köper skitmycket, men det finns aldrig mat i mer än två dagar typ.

Aja, jag ska försöka att ta tag i saker och ting och städa upp i mitt rum och sedan ta ett låååångt vaaaarmt bad med hårinpackning och peeling och hela köret. Är man inte bakis så är det ju vad söndagar är till för liksom, städa, sova och tvätta bort den gångna veckans skit.

Har jag tur så kanske jag hittar min kameraladdare bland all bråte. Btw så är det fett tjockt med dimma ute, jag ser ingenting bortom våran gräsmatta. Vilket är typ 10 meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0