Seriöst, hur kommer man på bra överskrifter? Läser folk ens dem?

Och hurfan börjar man ett inlägg på ett omväxlande sätt?
"Hej bloggen" "Hejsan" "Godmorgon"
Läser folk ens texten som jag skriver eller glor de bara på bilderna?
Jag har helt glömt hur man bloggar typ.


Aja. Idag har jag varit en duktig flicka och varit i skolan och jobbat. Vi hade permantent-prov idag (man rullar upp håret på något som liknar pinnar med gummisnoddar på, för er som inte vet) som avgör vilka i klassen som får vara med i DM. Det är typ bara jag som vill vara med, haha... Skitkul.

Efter skolan så hämtade Dåler mig vid tåget, och så åkte vi först hem till mig och hämtade ett kvitto (som jag såklart glömde hemma på morgonen) och sen begav som till SIBA för att lämna in min trasiga mobil. Skönt att ha det gjort, den har legat i koma bredvid min säng ett jävla bra tag nu. Jag hoppas att de kan laga den istället för att bara byta ut den, som de har gjort de andra 325902359820395 gångerna som jag lämnat in en mobil där, så att jag slipper betala 500-900 spänn för en ny försäkring och dessutom får tillbaka alla mina nummer!

Och nu gäller det bara att få ut den andra tummen ur röven och se till att sälja morsans gamla bil så att jag kan köpa en brumbrum moppe för de pengarna. Jag är så jävla trött på att behöva bli skjutsad överallt.

Här är jag just nu. Nu ska jag borsta händerna och tvätta tänderna och sova. Puss.



Kommentarer
Postat av: Caroline

2009-11-24 @ 12:33:15
Postat av: Dåler

jag är en duktig flicka och läser allt 8D

2009-11-24 @ 12:34:09
URL: http://meinteil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0