Party utan bilder

Hääällåååå

Igår togs flera bilder, men tyvärr inte med min kamera. Jag skall se om jag kan komma över de på något sätt, men det är knappast troligt.
Det var i alla fall party igår, och det var naiznaiz.
Först så förkrökade jag och Isabelle hemma hos henne och lyssnade på värsta pepp-musiken och taggade till som fan. Sen beger vi oss då av till Skogås, som jag förövrigt aldrig hört talas om, och får fel vägbeskrivning och ränner runt ute i vad som verkar vara en evighet i höga klackar och mega-tung väska. Isabelle råkade glömma sin på tåget då, eftersom vi fick väldigt bråttom att gå av. Heh. Men det ordnade sig :)

Väl framme vid själva ståhejet så är det fullt med trevliga människor som jag aldrig har träffat. Men alla var schyssta och det var sjukt kul. Isabelle lämnade mig dock, så jag blev ensam (fast ensam var jag ju inte) bland alla människor. Jag tror inte att jag har dansat på typ 1½ år, och det märktes kanske hehehhee.

Nån bruds mobil blev snodd, Rariel tappades bort, alla knullade i soffan och jag sov på två fåtöljer som jag satt ihop med ett lakan som täcke och en handduk som kudde.

Fiiiiiina lördagen.

haha en bild som jag tog. Vi ligger på köksgolvet med 36 promille i kroppen. Jag kommer inte ihåg vad bruden heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0