Öppet hus

Hallue thär!

Öppet hus gick goodigoodi. Alla fick svarta tröjor som det stod "Cybergymnasiet" på och en liten namnlapp där det stod vilken linje man gick. Vi var stationerade vid båda ingångarna och i två klassrum där vi hade lite olika uppgifter att göra. Vid ingångarna så var det mest att man skulle stå med en docka och ett stativ + berätta för folk var frisörsalarna låg. I klassrummen så fick vi locka och platta håret på de som ville, och också sätta i slingor i olika färger. Hade jag gått på vårat Öppet hus så skulle jag lätt ha börjat i min skola, igen. hehe

Önskar att jag hade haft med mig kameran så att jag kunde visat vilka fina lockar jag gjorde på en brud. Det var lite nervöst, eftersom jag tidigare under dagen bränt håret på en docka med locktången (första gången jag använde en sån haha). Men det gick finfint, om jag hade varit min mamma så hade jag varit stolt över mig själv.

Gratis korv fick vi också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0