Nu är det tisdag och jag ska till skolan, igen.

Hällow.

Idag så börjar jag tio över ett, dä naiz. Så jag ska alltså åka om en kvart någonting.

Igår så hjälpte jag Isabelle att städa, det märktes att jag inte hade varit där på en vecka, höhö. Skulle egentligen ha åkt till stan med Lisa och köpt piercingar, men först så orkade inte jag, sen orkade inte hon. Så vi tar det idag istället :)

Har förövrigt matteläxa tills idag, och jag har fortfarande kvar matteläxan från förra veckan som jag inte har gjort... (Y) Känns fääättt bra. Oh well.

Tappade en plupp till piercingen igår, så jag tog bort den andra också. Ser.. fint ut. Men bättre än om jag bara skulle ha en. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0