Lite om helgen kanske..

Ja, i fredags så gjorde jag absolut ingenting. Jag var helt slutkörd efter veckan som gått och ville bara ligga ner och sova. Men det var naiz det med.
Och i lördags så var det ett himla strul med att hitta någe party, så Isabelle gick på bio och jag åkte hem till Sebi Bebi<3. Jag färgade hans hår, och så tittade vi på MTVs think happy day, vilket betydde att de visade Svampbob, oavbrutet hela helgen. Och fyfan vad det var roligt, vi höll på att dö. Svampbob är verkligen en riktig figur av sitt eget slag, och inte något jävla massproducerat mainstream gullegull. Det är vackert <3

Vid ungefär klockan två så kom Dåler förbi och tog en ett par cigg med oss. Vi satt och snackade om våra familjers jultraditioner och vad vi önskade oss osv. Sedan så var Dåler så snäll och körde hem mig.

Bebi och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0