Hej.blogg.se

Nu sitter jag i skolan och har engelska, och det suger. Har precis varit ute i mörkret, fyfan vad deprimerande det är att det blir så mörkt så tidigt. Och tror fan att jag börjar få ont i halsen igen??!!? Precis när jag tagit en hel jävla penicillin-dos så kommer skiten tillbaka! ARG.

Aja. Efter skolan ska jag möta Lisa på centralen, och sedan åka hem till henne. Jag ska agera frisör och färga både Lisas, Dålers och mitt eget hår. Det blir trevligt.

Jag är skithungrig. Jag brukar ju äta fetaste brunchen innan jag åker till skolan så att jag orkar hela dagen, men efter att jag har tagit penicillin så har min mage acted funny... Äter jag en macka så känner jag mig helt jävla proppmätt och mår illa. Mor min tror att jag är allergisk mot gluten, men vafan nää det tror inte jag.
Måste iallafall tvinga med Lisa och äta någonstans, jag håller på att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0