äsch

Jag har varit på g, ack så många gånger, att skriva fetaste inläggen om vad som helst. Men jag orkar aldrig avsluta det jag skriver numera. Och då i sin tur så blir det ju ingenting eftersom jag inte kan lägga upp ett halvskrivet inlägg, det skulle ju bli helt CRrRreeREEEEEeyyYYyyYYYzzzzZZzyyyYYY. 
 Det verkar som så att min kameraladdare har farit sin kos och gömt sig i bråten i mitt rum, och den kommer nog inte komma fram såvida jag inte städar. Så, jag är utan kamera tills det att jag blir på bättre humör och rensar upp skiten här. 
 life sux, ok?
Jag vill ha oändligt med pengar så jag kan köpa en massa filmer och begrava mig i ett berg av täcken tillsammans med två stycker två-liters coca cola och glömma bort omvärlden. En kram skulle också sitta fint.
Nu har jag klippt håret på mina bröder iallafall så lite kosing får jag, men det kommer förmodligen gå åt till Dålers Sweet-16 present. Grattis Dåler btw, måndag den 16e.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0