Mona Lisa just keeps on smiling

Idag vaknade jag ännu en gång när klockan passerat halv tio, vilket är väldigt skönt, men det är jobbigt eftersom jag då siktar på att vara i skolan runt halv elva-elva eftersom det känns waste att gå och käka broccoli/ostgratäng och sedan dra hem. Men jag är skillad och kirrar det.

Men nu skall jag dra en liten historia om en mindre smart sak jag gjorde idag.

Min lilla Ciao går ju på oljeblandad bensin dåva, men nu hade jag inte blandat i förväg, så jag fyller en kork med olja och häller i tanken. Sen utan att riktigt tänka på det så betraktar jag hur korken låååångsamt och graciöst glider ner i tanken och sjunker till botten.

Fuck, liksom.

Mor min: " Men.. det värsta är väl att den skulle täppa till bensinrören och moppen börjar hosta.."

Jag: "Meh.. Då äré väl ba o ruska lite på den.." *åker iväg*

Såå, om ni ser en blondin som stannar mitt på vägen och börjar ruska om sin rosa Ciao, så är det moi.
Hälsa, typ.

HURSOMHAVER..
Idag var det skoljogg. Men eftersom jag är ett barn med IG stämplat i pannan så deltog jag inte. Waste of dag.
 Men sen lekte jag med Liza, det var däremot inte waste of dag.

Pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0