How is that you sing?

A good day is when grandma gets you sexy underwear!
Lägger dock inte ut bilder på dem, vill inte riskera att ni får mardrömmar..


Jag hade glömt hur roligt sims är.. Nu har jag äntligen någonting att göra när alla är på landet eller på toa typ.
Hooray.

För circus tre dagar sedan, så slänger gubbjäveln upp en femhundring i förbifarten på bordet framför mig och säger "gör något kul.." och senare samma dag så får vi besök av kusinerna (min ingifta moster råkar också vara min chef), då jag får mottaga ett kuvert med löning från när jag satt barnvakt. (Den dagen satt jag på en bänk i drygt en timme för att sedan hämtas upp av henne och bli bjuden på lunch.)

Hursomhaver så låg det ytterligare en femhundring i det kuvertet.

Så om en dryg halvtimme så sätter jag mig på moppen och åker in till stan med Liza och sätter sprätt på alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0