There are no unachievable goals

Måndagar är sega.

Idag blev jag väckt av Amanda som ringde, och som senare släntrade in hemma hos mig.
 Vi byggde ut min kaninbur så att de små liven inte längre måste rulla runt i lera, och sen drack vi saft ute i blåsten och kollade på den sexiga portugisen som rider som en gud, dock utan hjälm, vilket är töntigt.

Åååh vad intressesmurfarna riktigt hoppar inom er nu va? :D

Mor min ringde och sade att jag skulle baka, och det var riktigt jävla bråttom! Jag fick springa upp från datorn och knäcka ägg och hela köret.

Min fina tigerkaka står på bordet. Orörd.

Update typ
Idag lämnade jag in min gamla mobil och eftersom det går på försäkringen så hoppas jag innerligt att jag inte får en ny mobil som är lika värdelös som den jag lämnade in..
Jag lämnade också in min käre kamera.. Så att de kan laga min nedrans blixt.
Glest med bilder framöver alltså.
Vi får se om jag kanske får någon slags kreativ chock och börjar skriva en massa intressant stuff istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0