Sonisphere 09

At first we were like this

Solen sken, marken var torr och det var 11 timmar tills Metallica skulle spela.
60 kronor senare festade vi på nybakade munkar och ljummen dricka.



And then like this..
Sen satte regnet in, då kom träden väl till pass eftersom man blev utkörd ur tälten efter ett tag.
Man kunde dock köpa ett provisoriskt regnställ (stora plastpåsar), för femtio sura spänn.
Det sket vi i.
Regnet gav med sig efter ett tag, men som jag sade hela tiden:
Det är ingen riktig festival utan lera!

Like this..
Our stash ran out.

AND THEN LIKE THIS!!!
Här är de två bilder som jag kan visa utan att man måste knipa ihop fejjan och försöka urskilja vart armarna sitter på folk.
Resten av bilderna (som skulle vart grymma om jag haft en fungerande blixt) är ovärda att visas.



Kul som fasiken var det iallafall.
Saknade dock två snubbar som vi haft sällskap med dit på hemresan (alltså, vi åkte med dem på bussen DIT, och jag saknade dem på hemvägen, duueeh) , förmodligen roligaste snubbarna jag mött.
sobsob
Meen men, andra band som var där var bla Dead by April, Meshuggah, Machine Head och en massa randoms. De var lagom kassa. Men The Hives var riktigt värda att se.

keep on rockin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0