Ordet Mainstream och dess innebörd ger mig "naglarmotsvartatavlan"-känslan

Okej, jag tänkte göra en rättvis "hiss/diss" -lista, lite i modebloggar-blondie-anda!
Men helt ärligt så kommer jag inte på något att hissa för tillfället, skulle väl vara Pridefestivalen då. Men den har jag inte sett mycket av så det blir ju svårt att recensera den..
Oh well! (notera att jag till och med har gjort en liten skylt!)



Jag fet-dissar.. Att 75% av alla ungdomar piercar tungan! Det är grymt snyggt, och jag vill själv ta det så fort jag kan, men det förlorar ju charmen om nästan alla har det!



Jag fet-dissar..
Att 75% (åter igen) av alla ungdomar skaffar sådana här brillor!     
 Till en början så såldes dem i ett par få små-butiker, väl utspridda, och då var dem koola, men BOOM så slog dem ner som en bomb i varenda jävla hus och hörn, och på varenda människas näsa.
 

Jag dissar inte tungpiercing eller glasögonen i sig, men det faktum att det har blivit så mainstream med saker som jag faktiskt tycker är koola, det är det som får min fet-diss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0