Jag vet att du också vill ha ett eget tvättställ!

 Mor min har vart så snäll och köpt ett hopvikbart tvättställ till mig, eftersom hon inte tyckte det var bra att jag lade ut alla mina kläder på golvet för att de skulle torka. Nu ska jag tvätta då, så jag har rena trosor till denhär veckan, och för att jag måste ju testa mitt überkoola alldelles egna hopvikbara tvättställ.. punktpunktpunkt
 Men jag ska lägga mig i badet också, lägga inpackning i håret och testa en nån scrub/ansiktsmask. Söndag u know.
Sen ska jag lägga mig sjukt tidigt, och "börja ett nytt liv imorgon". Lägga fram kläder dagen innan och äta havregrynsgröt utan mjölk och socker till frukost.
 Nej det ska jag inte alls. Jag skojade bara. Nu skall jag dricka upp resten av min cola och samla ihop mina smutsiga kläder och lägga mig i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0