tell me why I don't like mondays

HeeeeJJiiiIiIJJJJ BllooOOgGeeeWwWn<3333
Jag har precis vaknat. Eller jag har duschat också, men yeah. Jag sitter i handduk och lyssnar på kent ur mina kassa laptop-speakers, och jag känner att jag kommer bli sen idag också.
 Tänkte det var på sin plats med en liten update. Fast jag har inte mycket att uppdatera..
Alla hjärtans dag eller whateveritscalled ägde ju rum nu i lördags. Den dagen kan ju suga snabel, och jag säger det inte "bara för att jag inte hade någon att dela den med" eller "för att jag är en surkärring som hatar kärlek", nej, dagen verkar liksom billig och överskattad. Ska man visa kärlek för någon så kan man väl göra det varenda dag hela året, och inte bara en ynka fjutt-dag?
 Men dagen kan väl få vara där, den är väl ett fint tillfälle att fråga chans eller fria till någon.

- Jag ska tydligen till Stöten på sportlovet, och det ska tydligen Dåler också! Så vi ses antaglingen där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0