klockan är 03.20

Sitter på gibb med my geeks. Jag har spenderat dessa timmar med att spela age of empires med Dåler, och jag misstänker starkt att hon fuskar. Mest avslöjande var det nog när en monstertruck körde över min kyrka..
Partyhatten, Dåler och jag är de ända som tillför en svag dos av östrogen till rummet, resten består av: våra grabbar, misslyckade tjockisnördar, en gubbe i kostym, Mr. Buttcrack, skinheads, 20åriga snubbar som förmodligen är arbetslösa, osvosv..
Får se om vi kan hitta ett tillfälle att gå ut och dra ner lite tjära i lungorna för omväxlingens skull.
Godnatt, you suckers who sleeps at night.

Kommentarer
Postat av: the Girlfriend

jag fuskade bara med monstertrucken!!! :D

2009-02-02 @ 18:25:35
URL: http://thegirlfriendisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0