Jag kommer se miserabel ut i ett par..dagar? Veckor? År..?

Ja som ni ser i inlägget under så har jag en mobil i hand och pratar med min käre Liza.
 Nu skall jag berätta en liten historia för er, innan jag själv slänger ut datorn och lägger min illa krökta rygg på mina dubbla madrasser.
 
 Jag "tappade bort" för någon vecka sedan, den var borta i kanske, två dygn? Den andra dagen så bestämmer jag mig för att göra ett sista försök att hitta den lilla jäveln, och går ut i regnet/snö/slasket för att leta i bilen. Men istället, så hittar jag mobilen i en vattenpöl ungefär 5-10 cm från mammas bildäck. "Yaaay" tänker jag, men samtidigt "fuuuuuck.." eftersom den nu förmodligen var vattenskadad och aldrig skulle starta igen. Men den startade! Volymknappen var halvt förlamad och batteriet var illa däran, och det var ett sjuhelsike glapp i uttaget där man stoppar i laddaren och hörlurar..
 Men mobilen levde, och då trodde jag att den kanske skulle bli bättre med tiden. Volymknappen började ju att funka lite hit och dit :OOOOOOOO
 Men ack nej, idag dog min käre lilla gråa skitsak. Den vill inte starta, och det går inte att ladda den.
Så jag har vänt ut och in på mitt rum för att hitta min gamla mobil! Mobilen som har legat på mitt skrivbord i flera månader nu och varit i vägen, men som nu var borta. Ja, jag har lagt allting i mitt rum på fel plats nu i mitt sökande.
Det visar sig att mobilfan ligger under ett papper på skrivbordet trots allt.
 Så nu är jag fast med den lilla grejen, med halvtrasig skärm och nästan alla mina nummer borttagna. Också mina bilder, sms och quadrapop :(((

Ville bara att ni skulle känna till läget. Nu ska jag sova. Pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0