Vaknar lagom till solnedgången

När man äntligen tar den tiden till sig för att sova ut ordentligt så är det ju klart att lillebror, lillebrors kompis och storebror ska sitta i rummet bredvid och spela TV-spel och prata jäääättehögt så att det inte går att ligga och dra sig till långt in på eftermiddagen. Man blir tvungen att gå upp, äta någonting och sedan sätta sig här och vara helt seg i huvudet.

Min nästäppa är så jävla envis, den börjar släppa, men det är som att andas genom ett sugrör så fort man försöker andas genom näsan. Detta resulterar ju då i att man sover med öppen mun, och vaknar snustorr i mun och hals med en massa stelnat.. mojs som gör att man mår illa och får ont i halsen i typ en timme efter att man vaknat. Ingen bra start på vilken dag som helst direkt.

Tja, nu är det lördag i alla fall, och jag har sovit i 12 timmar. Det var najs.
Frågan är nu vad man ska hitta på idag, eftersom jag är så short on cash så blir det knappast något livat.
Jag ska hoppa in i duschen och vakna lite, och skicka iväg ett par sms. Sen får vi se hur det går.

Kanske slänger upp någé smink-tips om jag orkar...


öh, tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0