Shoppingfailure

Jag skriver lite medans mina the Sims 2 installeras...

Idag tänkte Dåler och jag ge oss på att handla julklappar igen, det gick inte så bra. Total idétorka och ont i fötterna, kom hem med en "halv" julklapp. Måste fixa mera pengar och åka in igen.

Men! Jag fick med mig en klänning att ha på jul/nyår! Inget märkvärdigt, billig och i stort sett alla i hela världen kommer ha på sig den, men den är söt och nu är det ur världen i alla fall. Jag tänker till och med slå in den, skriva mitt namn på den och lägga den under granen (när vi nu tar in den...). Annars kommer den förmodligen hamna på mitt golv och ja, så blir det lite av en överaskning. Ååh vad glad jag kommer att bli :)

Överaskning som sagt, och jag är ingen rackarns modebloggare så förvänta er ingen bild på den, förens julafton!
*fniss*

btw, ni skulle bara veta vilken träningsvärk jag har efter att jag red igår, shit asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0