Lussebulleparty

ameh hällöö

Jag håller precis på att ladda upp videon där jag piercar mig på youtoob. Den kommer förmodligen upp här någon gång när jag inte har något att skriva. Typ, nu. Eller lite senare.

Idag så har jag ätit mina första lussebullar :D Med Isabelle och Alle. Efter skolan så gick Isabelle och jag och köpte kattmat, kyckling, lussebulllar för 2 kr/st och julmust på ICA. Sen "bakade" vi dem i mikron och hade party.
Jag stannade hemma hos henne och tittade på Alien vs Predator också, det var naiz.

Fick sms från den jag minst anade, om ingenting. Lol.

Nu är jag iallafall hemma i mitt stökiga rum. Det finns liksom ingen lust att städa när det är så mörkt, man ser ju ingenting liksom. Nej jag har ingen lampa i mitt rum, bara en liten bredvid sängen. Jag har en kristallkrona från IKEA i en låda under sängen, men ingen orkar sätta upp den.

Jag vill se på film, men vi får se om jag orkar.
Pussy


Kommentarer
Postat av: Dåler

Vi kan se på film nångång :D

2009-12-02 @ 12:59:37
URL: http://meinteil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0