Jävla snö och datorkunskap

Jag fattar verkligen inte att SL inte påbörjar förberedelserna för vintern förens vintern verkligen slagit till. Det blir ju bara ännu svårare då.
Idag så var det tydligen is på spåret så att det var problem med att växla spår. Kunde de inte ha installerat typ, värmeledningar inuti spåren när de byggde dem? Eller ta sin tid och göra det under sommaren typ? Så att de slipper den här skiten varenda år.

Tur att jag åkte 45 minuter tidigare än vad jag egentligen skulle gjort idag, vilket gjorde att jag bara kom fem minuter sent. Det tog alltså två timmar att komma in till stan.

Här är en tråkig exempelbild som finns på skoldatorn. Den passade liksom, med snön och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0